tirsdag 6. juni 2017

10 ting å gjøre i uke 23

I hodet mitt lå dette an til å bli en rolig uke. Men så tok jeg en kikk i kalenderen min, og - oooops! der var det fullt, gitt! I alle fall hvis vi ser bort i fra at det var fridag i går ...

- lage invitasjoner til åtteårsdag. Årets tema er Hula hula-fest - check
- dra på fotballkamper
- gjøre unna noen ærender - check
- ha kioskvakt for idrettslaget - check
- lage vaffelrøre til kiosken - check
- dra på møte i 17. maikomiteen. Fra og med nå er det jeg som er leder ... - check
- kjøre bilen til verksted - check
- dra på sommeravslutning for 2. klasse - check
- levere rapport fra søppelplukkedugnaden vi hadde i hoppgruppa - check
- legge på plass et fjell med ren klesvask - check

Skulle gjerne hevet på et "og i tillegg vil jeg gjerne lese i hengekøya, pleie meg selv og sove masse", men jeg innser at det kommer til å gå slag i slag. Jeg legger derfor ved et bilde fra helgens utflukt til Mjøstraktene, hvor tiden gikk sakte, og vi tilbragte en ettermiddag med avis, butikklek og varm drikke i en eplehage på Lillehammer.


Ingen kommentarer: