mandag 19. juni 2017

10 ting å gjøre i uke 25

Om sommeren er det alltid kuer langs løperunden min. I kuer!

Etter å ha klagd over lavt energinivå i ukevis nå, har kan jeg endelig melde om sprudlende humør, overskudd og god balanse i hverdagen .Jeg er fremdeles på Just do it-sporet, men passer på å få hvilt også. Helgen har vært helt fantastisk, og har vekslet mellom den første løpeturen på sikkert to år, en totimerslur fredag ettermiddag, film og pizza sammen med tiåringen, grilling i hagen, og en avtale med mannen min om å sette av litt tid til kjæresteting også, ikke bare familiedrift og logistikk. I tillegg har jeg fått hilse på, holde og snuse på en ganske så nyfødt liten baby i dag, og sånt gjør meg så varm og glad i hjertet.

Dette siste uken før skoleferien, og jeg gleder meg stort til å ta en pause fra fotballkamper, barnebursdager, skoleavslutninger, overnattingsturer og whatnot. Men først: mer av akkurat dette. For denne uken innebærer i alle fall disse 10 punktene:

* løpe en tur til. Må ha mer av den gode følelsen etterpå!
* følge datter på fotballkamp(er) - check
* arrangere barnebursdag for 11 jenter i morgen - check
* hente pakker på posten. Nye bøker og noen sommertopper til meg selv - juhu! - check
* følge datter til en legetime - check
* presentasjon av de nye intranettsidene jeg har laget - check
* kjøpe kukompostgjødsel, og legge dette ut i blomsterbedene
* skrive omtale av Huckleberry Finn på Goodreads - check
* bade i fjorden - check
* lese ut The brief wonderous life of Oscar Wao av Junot Díaz

Ingen kommentarer: