tirsdag 27. juni 2017

10 ting å gjøre i uke 26

Jeg rakk ikke alle tingene jeg hadde tenkt forrige uke, og jeg kommer nok ikke til å rekke alt jeg skulle ha gjort denne uken heller (jobbe i hagen, beise terrasse, bla bla bla), så jeg kjenner at alt det der kan bare være. Ikke rakk jeg å publisere dette innlegget i går heller.

Jeg har ikke ferie helt ennå, men det nærmer seg, og i hjerte og sjel har jeg tatt fri for lengst. Med en fantastisk helg i seilbåten bak oss, og lovnader som sommervær i dagene som kommer, har jeg tenkt at jeg kanskje skal gjøre disse 10 tingene:

- ta med barna på besøk til min beste venninne og døtrene hennes - check
- drikke masse kaffe. Te taper terreng for tiden
- sette inn håret med hårkur
- snuse på rosene mine. Nå blomstrer fire av fem, og den femte er på vei ut
- begynne på en ny bok - check
- dra ut og spise med jobben
- spise norske jordbær - check
- stikke innom biblioteket
- bade i fjorden
- kjøpe sommergaver til barna. Og til meg selv, siden ingen andre tar ansvar og gjør det :p

Hageroser

3 kommentarer:

ingridtunheim.no sa...

Ja bader du i fjorden er du jammen god, ha,ha.

Anonym sa...

Ta en tur på Pride, da vel 😀

Anaruh sa...

Ingrid: hva mener du? Er det et lite ambisiøst mål, eller tenker du at fjordbad ikke er aktuelt for din del? Jeg har badet i fjorden siden påske, og i ferien gleder jeg meg aller mest til det å ha sjøen rundt oss på alle kanter (i seilbåten), og hoppe uti så ofte som det lar seg gjøre. Jeg elsker å bade!

Anonym: ja, kanskje jeg gjør det nå i ettermiddag? Kommer litt an på hva jeg rekker før jobbmiddag. Resten av uka er litt fullpakket med andre aktiviteter, og på lørdag reiser vi vekk, men ellers hadde det vært gøy å se/går i paraden