søndag 4. juni 2017

10 ting på en søndagskveld

God aften! I kveld byr jeg på noe så sjelden som et søndagsinnlegg. Hovedgrunnen er at jeg slipper å bruke kvelden på å forberede mandag, skole og jobb, og dermed har noen ledige timer.

Tidligere i dag kom vi to tuppene hjem fra vår jentetur til Lillehammer og omegn, og etter å ha sittet bak rattet uvanlig mye de to siste dagene, er jeg ganske gåen. Derfor unner jeg meg en sløv kveld, med blant annet disse 10 ingrediensene:

- te i mummikoppen. Akkurat nå er det en svart te med rabarbra og hylleblomst
- en bolle nypoppede popcorn, som min kjære kom svinsende med her i sted
- levende lys. Ute er det regn og 14 grader, så da er det fint å skape litt stemning inne
- bursdagsplanlegging. Tenker alltid at jeg skal gjøre det enkelt, men lykkes aldri. Bursdag er for gøy!
- noen litt småslitne syriner i en vase på bordet. Må plukke nye i morgen
- pysj og raggsokker
- lyden av musikk fra et av barnerommene. tror det er en sang om Vål'enga???
- trøtte øyelokk som begynner å bli vanskelig å holde oppe
- pinterest. Grunnet nevnte bursdagsplanlegging
- en ny kokebok, hvor absolutt alt frister. I morgen kanskje?

Arkivbilde fra en fjorårets jentebursdag. I år blir temaet noe annet

Ingen kommentarer: