onsdag 7. juni 2017

10 x akkurat nå

Akkurat nå
  1. har jeg hjemmekontor, etter å hatt bilen på verksted i dag tidlig
  2. er det skikkelig blest med lett regn i seg ute
  3. drikker jeg Thé des Alizés, som betyr passatvind-te. Passer fint når det blåser som det gjør
  4. har jeg lupiner i vasen på bordet hvor jeg sitter og jobber
  5. mumser jeg i meg hjemmebakte havrekjeks - sååå godt!
  6. har jeg tent lys, siden det er ganske mørkt til juni å være
  7. forbereder jeg meg til to lengre telefonmøter jeg skal ha resten av arbeidsdagen
  8. hører jeg på Breakin' away med Al Jarreau
  9. gleder jeg meg til sommerferien
  10. lover jeg meg følgende: når jeg har lagt på plass all ren klesvask, skal jeg belønne meg selv med å legge inn en bestilling på bøker jeg har lyst til å lese i ferien, som bare er 3,5 uker unna!

2 kommentarer:

Siri sa...

Når de gode havrekjeksene er spist opp, kan jeg altså anbefale denne sjokoladekaken med romkrem:
http://norgesbestebakst.no/oppskrifter/2015/837-gammeldags-sjokoladekake-med-sjokolade-og-romfyll

(Sorry at jeg har brukt så lang tid på å finne oppskriften...)

Anaruh sa...

ooo, nam! Men spørs om ikke denne må vente til høsten eller noe, for nå skal jeg spise rabarbrapai og jordbærkaker og is og gulrotkake og blåbærpai og ... Mange gode sommermaker i vente, der altså