onsdag 28. juni 2017

10 fine ting som skjer i dag

Howdy! Bare raskt innom bloggen for å si at jeg tror at dette blir en skikkelig fin dag! Jeg skal nemlig:
  1. straks lage espresso til en morgenlatte
  2. spise lang og treg frokost
  3. ta en pause i Ulysses og begynne på Harry Potter og ildbegeret (sønn er ferdig, og vil så inderlig snakke om boken, men jeg bare: ba-pa-ba-pa-ba og sier at han ikke før røpe noe som helst. Så her er det bare å lese på, før han i vanvare forteller noe jeg ikke vil vite)
  4. lakke neglene med Essies watermelon
  5. rusle avgårde til jobb sånn passe sent. Skal jobbe utover ettermiddagen, og tar morgenen fri
  6. lese bok på toget. Har så vidt begynt på André Gides Falskmyntnerne 
  7. få unna en jobboppgave, sånn at jeg i alle fall har en ting mindre på lista over ting å gjøre før ferien. Og begynne på en annen, sånn at andre kan jobbe på den mens jeg er borte
  8. ut og spise med jobben i kveld. Avskjedsmiddag for kollega som slutter
  9. gå i bokhandler mellom jobb og middag. Tenker Eldorado og Tronsmo, i alle fall
  10. spise is. Dessverre er pæreis utgått - hulk!

Ingen kommentarer: