torsdag 29. juni 2017

Kvartalsoppdatering: 10 litteraturmål for 2017


¤ Mål: lese flere bøker (evt sider) enn i fjor. Dvs mer enn 84 bøker eller 21 500 sider. Status: on track
¤ Mål: lese 3 bøker fra Århundrets bibliotekStatus: 2 av 3
¤ Mål: lese 4 biografier, memoarer eller dagbøker. Status: 4 av 4 - i mål
¤ Mål: lese 4 bøker fra VerdensbiblioteketStatus: 3 av 4
¤ Mål: lese 5 bøker fra 25 romaner om en kultur i kriseStatus: 0 av 5. Men holder på med 2 av de nå
¤ Mål: lese 5 bøker fra Bokkopplista (og med det gjøre den ferdig). Status: 1 av 5
¤ Mål: lese 7 bøker fra David Bowies favorittlisteStatus: 4 av 7
¤ Mål: lese 10 bøker fra listen over 100 bøker de fleste ikke har lestStatus: 4 av 10
¤ Mål: lese 12 klassikere i Back to the classics challengeStatus: 8 av 12
¤ Mål: lese 13 bøker fra Rory Gilmore reading challengeStatus: 11 av 13

Jeg leser og leser og leser, og ser at jeg ligger godt an på de fleste mål, kanskje foruten det å lese 100 bøker (goodreadsmålet mitt), særlig når en tenker på at de bøkene jeg har valgt å lese fra de ulike listen er ganske lange og tidvis krevende (hilsen Ulysses). Men straks er det ferie, og da tenker jeg at jeg skal lese det jeg har lyst til, og hvis jeg ikke rekker alle målene, så får det bare være. Men gøy hvis jeg klarer det, da

Ingen kommentarer: