torsdag 20. juli 2017

10 ... eh .... etellerannet

Bare en liten hilsen fra seilbåten, hvor jeg endelig har funnet roen som jeg savnet i begynnelsen av ferien. Nå lever jeg late dager, og så langt har denne torsdagen (?) hatt følge de innhold:

- tynne rugknekkebrød med brie og solbærsyltetøy til frokost
- tre kopper te
- mor og barn med hver sin bok mens far sov
- datter som tok et morgenbad (mor gidder ikke finne badetøyet ennå)
- Gjendekjeks, en ny besettelse
- googling av marula vs argan oil
- en andemor med fem små som svømte forbi
- vask av do (badevask går raskt unna når rommer bare er en kvadrat)
- en telefon til sønn som ligger på fordekket for å minne ham på solkrem
- tenke at vi kanskje må lage litt lunsj. Men gidder vi?

Dessuten hadde jeg tenkt å legge ved et bilde av #currentview, men det ble litt styrete synes jeg, så de som vill får heller sjekke Instagram (@anaruh), der ligger et bilde fra 13. juli som er ganske representativt. Bortsett fra at kaffe er byttet ut med te. Og avis med bok. Og Sandefjord med Kragerø. Men ellers overraskende likt, altså. Over og ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Høres ut til å være den perfekte sommerdag 😊 vh Astrid