mandag 14. august 2017

10 ting jeg har lyst til å gjøre - uke 33

Denne uken er Signe og jeg hjemme alene mens gutta er på kanotur oppi fjellene et sted. Uken består av både planer og åpen tid, og jeg tenker at jeg har lyst til å fylle sistnevnte med i alle fall noen av disse tingene: 
  1. reservere bord på en indisk restaurant
  2. ta med jenta mi på biblioteket
  3. lage jordskokkpuré
  4. se This is spinal tap
  5. kjøpe litt nye planter til terrassekassen
  6. prøve ismaskinen jeg lånte av mamma da vi var på Vestlandet for en uke siden
  7. lakke neglene (etter at jeg er ferdig å jobbe i hagen, that is)
  8. sette av minst en kveld til te og bok
  9. lage kikert-tacos til middag
  10. bestille frokost på døra fra brødboksen.no
I går var vi i skogen og plukket blåbær. Etter syltetøy og en pai er det fremdeles masse igjen, og jeg lurer på om jeg skal bake noen boller med vaniljekrem og bær i tillegg. Og lage smoothies!

Ingen kommentarer: