mandag 21. august 2017

10 ting jeg har lyst til å gjøre - uke 34

I helgen var vi ute på en liten roadtrip. Å forlenge ferien med slike små utflukter gjør at det er lettere å holde på sommerfølelsen og ikke gi seg helt over til følelsen av høst

  1. Se den sjette Harry Potterfilmen sammen med Jakob
  2. lage mangosmoothies
  3. Se en Woody Allen-film
  4. Lage skinkepai a la mamma
  5. Legge ansiktsmaske
  6. Henge sengetøy ut til lufting i sola
  7. Koke rabarbrasuppe
  8. Spise tapas
  9. Dra på forlagenes store boksalg
  10. Gjøre morgenene så rolige som mulig
I dag begynte skolen igjen, og plutselig er jeg mamma til en 3. og en 5. klassing. Semesterets første hverdag har så langt gått knirkefritt, til tross for en irriterende pigg ektefelle som dreiv og kilte meg og kvitret "opp og hopp" i det klokkeradioen skrudde på P2s nyhetsmorgen. Uken har startet med mangosmoothie (og flere skal det bli - nam!), mønstret kjole og nylakkede negler. Foran meg ligger en uke med altfor mange ting som skal gjøres og steder jeg skal være, men all tid som ikke allerede er bundet opp skal brukes på ting jeg synes er fine å gjøre. Med litt flaks får jeg kanskje til å ta noen kveldsbad også? 

2 kommentarer:

Eirin sa...

Så fine planer du har for denne uken! Jeg skal jobbe kveld denne uken, og prøvde derfor å utnytte morgenen godt. I dag lagde jeg middag kl 08.00 sånn at jeg hadde rester til jobb i kveld og i morgen. Hehe. Første gang jeg har lagd middag så tidlig men det var nå egentlig litt koselig å styre litt på kjøkkenet så tidlig. Resten av uken går til jobb, og så blir det langhelg hvor jeg skal ha helt fri for første gang på lenge. Det blir deilig!

Anaruh sa...

Nyt langhelgen din når den tid kommer!