onsdag 28. august 2013

10 ting å glede seg over

  1. En nominasjon til Cleavage of the Year-Award på jobben. Haha!
  2. Ny assistent som er helt fantastisk, både som person og arbeidsjern
  3. Fancy planer sammen med jobben i de kommende ukene
  4. Opptil flere spennende reiser er i planleggingsfasen
  5. Daglig ryggmassasje av min vidunderlige mann
  6. Solskinnsettermiddager på terrassen
  7. Snarlig ferdigstillelse av strikkeprosjektet mitt
  8. Mange gode kopper med te
  9. Pakke i posten
  10. Inderlig gode koser og klemmer fra barna mine
Sånn. Da har jeg avsluttet dagen på en positiv måte i alle fall :) Gleder meg til morgendagen; da er det sommerfest på jobben - thjuhu!
 

2 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

Anaruh sa...

tusen takk for det, Lynetmor!