onsdag 28. august 2013

10 ting på tverke

# barn som krangler når de er sammen hjemme
# barn som gråter på skolen og i barnehagen fordi de vil være sammen
# frokostgrøt som går i gulvet
# busser som aldri kommer
# budsjettmøter dom dukker opp på 15 minutters varsel
# hosting, snørr og såre halser
# nabo (og mamma til gullguttens bestevenn) som har fått brystkreft
# altfor lenge til helg
# hjemme alene med barn, klesvask, middagslaging og lekselesing
# hundretusen fruktfluer som har flyttet inn hos oss, uten å ha blitt invitert

Når barna er i seng i kveld skal jeg sette meg med beina høyt, se en film og finne noe digg å spise. Og kanskje skrive en liste over ting som er fint, tross alt. Håper dere har en litt glattere dag enn meg

3 kommentarer:

Wenche sa...

Eplecidereddik med ein dråpe zalo er fantastisk for å få bukt med fruktfluene! Luktar litt, men effektivt som bare det!

Anaruh sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anaruh sa...

Takk! Det skal jeg veldig prøve med en gang jeg kommer hjem - holder på å bli gal! Det var en eneste liten eplebit som ble liggende igjen på benken et par timer, og plutselig var vi helt invadert. Usj!