fredag 30. august 2013

10 ting til årets høst-look



En av sommerens regndager ble brukt til å planlegge årets høstgraderobe, og jeg er svært fornøyd med utfallet. Her er 10 ting jeg gleder meg til å ta i bruk:
  1. Svart blazer
  2. Plommerøde bukser (jeg har et par fra før, men de var blitt litt for trange, gitt)
  3. En grå topp med blonder på - til å ha inn blazeren
  4. Ny vinterparkas, da min gamle var utslitt og ødelagt
  5. Gule, forede sneakers for dager når converse-skoene blir for kalde
  6. Plommerødt skjerf med stjerner på
  7. Plommerød kjole
  8. Fat og kopp med greiner og kvister. Til høstens mange kopper te med noko attåt
  9. Essielakk i fargen Licorice
  10. Kamelfarget strikkegenser i Viking Alpakka Superfine
De åtte første tingene på lista er fra H&M, neglelakken kjøpte jeg i Bergen i sommerferien, og genseren er sommerens strikkeprosjekt (tidligere sett på bilder fra årets seilsommer), og som forhåpentligvis blir 100% ferdig i løpet av kvelden eller morgendagen.

2 kommentarer:

Ting som gjør en glad sa...

Fine ting!
Jeg skal for første høst på mange år ikke ha på meg regntøy og klær som tåler barnehender, leverpostei og annet gørr på jobb.
Gleder meg til å handle inn "voksen jobb"-klær neste helg :D

Anaruh sa...

Hipp hurra for deg! Du får lage noen kollasjer - liker stilen din så godt :)