søndag 8. september 2013

10 fotominner fra August

Årets august har vært så uendelig flott! Her er 10 fotominner fra muligens årets fineste måned:

Vi begynte måneden på Steilene, med seiling, bading, bygging av sandslott og is

Gulljenta og jeg tok oss en Oslotur, og jeg fikk Central Park-følelser i Slottsparken

Jeg dro på kafe og spiste deilig fransk frokost; et av mine augustmål
 
Jeg startet opp med Onsdagskino igjen,
og dette er virkelig en av de bedre filmene jeg noen gnag har sett! Anbefales på det sterkeste!

Da barnehagens ansatte dro på studietur til Italia, benyttet vi anledningen til å reise på en liten bonusferie. Første stopp var Tusenfryd

Jeg hadde fine sløyfer i håret

Vi tilbragte en fantastisk dag utenfor Hvaler, der havet møter blankskurte svaberg. Passende nok hørte jeg Normans Område på lydbok mens vi var der.

Barna tilbragte en lørdag sammen med bestemor og bestefar, og vi voksne benyttet anledningen til å ta en sykkeldag i Krokskogen. Damtjern var aldeles nydelig denne morgenen

Selv om været fremdeles sier sommer, begynte jeg litt på høsten ved å spise havregrøt med eplemos, kanel og hakkede nøtter på til frokostene

Og til kveldsmaten fikk jeg helt dilla på bitte små brie'r på knekkebrød, sammen med syltetøy eller marmelade. Forresten funker dette helt fin til lunsj også. Og til frokost... nam! sier jeg bare!

Ingen kommentarer: