mandag 9. september 2013

10 gjøremål på agendaen denne uken

  1. avgi min stemme ved stortingsvalget
  2. bestille en legetime
  3. hente medisiner på apoteket
  4. pakke til morgenbad
  5. treffe en tidligere kollega over kaffe
  6. klippe håret. Hos frisøren, altså
  7. skrive en pakkeliste
  8. finne ut av hvordan jeg klarer å være på jobb OG følge barn til skolen samtidig
  9. lage ferdig x antall intranettsider, lage en presentasjon og lansere et e-verktøy
  10. spise middag sammen med hyggelige kollegaer jeg ser litt for sjelden
Og kanskje, hvis jeg finner en åpning i kalenderen, skal jeg vinke til mannen i det vi møtes i døra. En travel uke er i gang allerede; heldigvis bare tre uker til høstferie nå *blunkesmilefjes*

Untitled
Dette frister til gjentagelse; morgenbad i indre Oslofjorden i september
 

Ingen kommentarer: