søndag 1. september 2013

10 månedsmål for september

Untitled
Slik startet årets september - myk, varm og rolig

Denne månedsmålslista bærer preg av at mange av dagene allerede er fylt opp, og at mange planer er spikret med tid og sted. Innimellom skal jeg gjøre mitt beste for å prioritere ting som gir - og ikke koster - energi. Her er mine 10 mål for september:

# spise middag på Nodee
# innvie høstgarderoben
# bade i sjøen
# reise rundt i Brasil en uke
# prøve, og evt kjøpe ny parfyme
# høre ferdig Normans område
# se Bikubesong på teater sammen med Sulvis
# lese ut To the Lighthouse
# bestille mer sjampo og balsam fra iHerb
# bruke stemmeretten min om en ukes tid

I tillegg har jeg veldig mange andre ting jeg har lyst til å gjøre, men det får komme på en annen liste tror jeg. Noe a la 100 ting å gjøre i høst, kanskje? Ok, kanskje ikke 100, men jeg bobler i alle fall over av ideer til ting å finne på. Bare synd tid og energi ikke alltid strekker til...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, skriv en sånn 100 ting å gjøre i høst a:) Trenger inspirasjon.

Anaruh sa...

:D jeg skal se hvor mange ting jeg klarer å komme på, ok? Det må liksom være litt overkommelige greier også...

Stine Marie sa...

Fiiiin liste!
Og jeg er veldig spent på hva du synes om To the lighthouse! En av få klassikere jeg har lest - og likt veldig godt (ihvertfall når den har fått sunket litt inn)

Og tusen takk for kompliment ang. kjolen og bruden! ♥

Vicky sa...

men ÅH, brasilien. vilken dröm!

Anaruh sa...

Stine Marie - jeg har så vidt begynt, men foreløpig er den lovende i alle fall :) Skal si i fra når jeg er ferdig.

Vicky - ja, og jobben betaler for hele sulamitten. Bra, hva?

Maren sa...

Hurra for en ny måned å fylle med fine ting! Jeg skal også se Bikubesong, men det blir i oktober :) Så gøy med tur til Brasil! Gleder meg til å se bilder derfra. God mandag til deg!

Anaruh sa...

Takk i lige måde, Maren!

Dette blir en fin måned, og bilder kommer helt sikkert :)

Sulvis sa...

Å, hallo! Det var jo ett mål jeg definitivt skulle ha i september, nemlig Bikubesong. Og så glemte jeg skrive det opp? Mai gådd!

Fine mål for september!

Anaruh sa...

Haha - takk for at du husker på meg. Not...

Men egentlig er det jo litt småjuksete å sette opp noe som allerede er planlagt; meningen er jo at man skal komme på 10 "friske" ting hver måned. Bare at i September har jeg ikke tid what so ever til mer enn det som allerede er lagt inn i kalenderen.

Eller, jo. Kanskje. Men det er en prioriteringssak ;)