tirsdag 17. september 2013

10 ting å glede seg over i dag

Noen dager kreves det ekstra mye mental styrke for å komme seg opp av senga. I dag fikk jeg til en øvelse som viste seg å fungere ganske bra; jeg bestemte meg for å bare tenke på ting jeg gleder meg til i dag. Slik ble min liste:
  1. Gode klemmer fra trøtte og kosete barn
  2. Varmende havregrøt til frokost
  3. Å la gulljenta vise meg de nye garderobeskapene de har fått i barnehagen
  4. Utsikten over fjorden på vei til jobben
  5. En halv(hel?) time i jobbens massasjestol
  6. Å bestille hytte til høstferien
  7. Alle de deilige koppene med te jeg skal drikke
  8. En tur på biblioteket
  9. En handlerunde for å skaffe meg et par av tingene på denne listen
  10. Å lese videre i Oliver Twist
De fire første punktene er allerede unnagjort, om en halvtime stikker jeg noen etasjer ned for min date med massasjestolen. Skal bli godt på min fæle, fæle rygg.

2 kommentarer:

Krusedull sa...

Høres godt ut å ha fått litt ekstra tid denne uken! :)
Og så heldig med massasjestol på jobb!

Jeg strikker teppe i barselgave. Får nesten lyst til å strikke et i voksenstørrelse, til sofaen. Men da bør jeg ha litt (mye) tykkere garn og pinner tror jeg. Og så har jeg lyst til å strikke sånn fin genser, ala deg. Høst og vinter er heldigvis gode sesonger for slike sysler.

:)

Anaruh sa...

Åh - du er snill som strikker et så fint teppe i barselgave! Jeg pleier å holde meg til de små tøflene jeg...

Kos deg masse med strikking fremover - det er så koselig!