fredag 6. september 2013

10 ting jeg har funnet på denne uken

Untitled
Akkurat slik ser min Instagramprofil ut akkurat nå
 
Jeg er ikke akkurat imponert over egen bloggeinnsats denne uken, men enkelte dager strekker ikke tiden helt til. Jeg føler at det har vært en ganske travel uke med mye jobbing, men når jeg ser på bildene jeg har tatt de siste fem dagene, har jeg jammen fått tid til noen kosestunder også. Denne uken har jeg blant annet:
  • Tatt et forfriskende og energigivende morgenbad i fjorden
  • Drukket mange deilige kopper te
  • Hatt gulljenta mi med på både biblioteket og en rask hendlerunde på IKEA
  • Lest Virginia Woolf, sett den andre Wall Street-filmen og strikket 2/3 av en raggsokk
  • Spist croissanter og drukket kaffe
  • Fylt hverdagene med fine farger; både på mat, blomster og annen eyecandy
  • Hatt på meg fine kjoler og smykker på jobben
  • Invitert egne og andres barn med til fredagsutskeielser på McDonalds
  • Hatt hjemmekontor, og jobbet med oppgaver jeg elsker
  • Kjøpt billetter til Bugge Wesseltofts julekonsert i Bærum kulturhus. Tidlig ute, sa du?
Her fortsetter fredagskvelden med litt kveldsmat og te, kanskje litt Gilmore Girls og litt lesing på sengen mens jeg venter på at gullgubben skal komme hjem. God kveld og God natt!


Ingen kommentarer: