mandag 16. september 2013

10 ting jeg har lyst til å gjøre denne uken

Som tidligere nevnt, skulle jeg jo vært på jobbreise i Brasil denne uken. Men pga en skadet ankel; og dermed mangelnde evne til å gå skikkelig; måtte jeg avlyse. Det har jo imildertid ført til at jeg plutselig fikk en hel uke jeg kan fylle med neste hva jeg vil! Mer tid har jo stått øverst på min ønskliste lenge, og nå fikk jeg det - for en luksus!

Her er 10 ting jeg har lyst til å gjøre denne uken:
  • Dra på loppemarked
  • Legge planer for høstferien
  • Ta fotbad og massere føttene. Sårt trengt etter dager med halting
  • Spise eplekakerester. Oh no, stakar meg!
  • Se onsdagsfilm
  • Ta med barna i svømmehallen
  • Avspasere en dag, og finne på noe koselig med kjæresten min
  • Ta et morgenbad før jobb
  • Stikke innom Bolina på Stabekk
  • Kjøpe høstplanter til å ha på trappa. Sommerens hortensia har gjort jobben sin nå
Uklart bilde, men smakte aldeles fortreffelig
Opplevelsen skal gjentas
 

Ingen kommentarer: