lørdag 7. september 2013

10 ting jeg har lyst til å gjøre i helgen

Jeg innser allerede nå at jeg ikke kommer til å rekke alt, men det er jo fint å ha noe å velge blant:

# lage cappuccino med skikkelig mye skum
# invitere naboer til å spise vafler på terrassen sammen med oss
# løpe en tur (søndag morgen, mens mannen baker scones til frokost, kanskje?)
# legge over ny lydbok til iPhonen
# rydde opp i visnende uteblomster, og bytte de ut med høstlyng
# strikke ferdig (minst) en raggsokk
# kjøpe bursdagsgaver
# se film sammen med mannen. Har The Usual Suspects liggende på vent her
# grille noe godt til dagens middag
# lakke negler

Hvis søndag morgen ser sånn her ut, er løpetur absolutt noe å vurdere/prioritere.
Bildet er fra September i fjor

2 kommentarer:

neverendingcircles sa...

Det høres ut som at helga har et godt potensiale for trivsel! :) Liker bloggen din veldig godt, kan være min forkjærlighet for listen som spiller inn ;)

Anaruh sa...

Tusen takk for fine ord!
Jeg hadde en veldig fin lørdag. Rakk faktisk halvparten av tingene på lista, og jeg skal nå få til del åv de resterende i dag også :)