mandag 16. september 2013

10 ting på høstens ønskeliste

Hiv, hoi og ruskende vær! Så deilig!

I dag kom høsten for fullt. Regn på ruta (og mye,mye mer nå, bare 5 miuntter etter at bildet over ble tatt), høstfarger, vind og blåst. På sånne dager er det ikke annet å gjøre enn å finne fram et deilig, mykt skjerf, raggsokker og en bøtte med solbærte. Og i mens man nyter teen, kan man jo skrive seg en liten ønskeliste for høsten. Her er 10 ting jeg gjerne skulle slått kloa i akkurat nå:
  1. En helt tett termokopp. Den fine, rosa jeg fikk av barna lekker nemlig
  2. Kaffekvern. Og noen skikkelig gode kaffebønner. Forslag, anyone?
  3. Ny parfyme: Gucci edp ii
  4. En diger paraply
  5. Mørkerød leppestift. Har bare ikke funnet den rette ennå
  6. En leselampe til sofakroken i kjellerstua
  7. Essielakk i fargen Merino Cool (og kanskje også Chinchilly)
  8. En langhelg på en hytte i fjellet sammen med mann og barn
  9. Boken 'Naturligvis; norske interiører' av Kirsten Visdal
  10. Syltetøy fra Nicholas Vahe - Passion & Coconut
Kanskje jeg rett og slett må ta meg en liten handletur?
Sånn for å feire at ankelen heles raskere enn først antatt?
Eller kanskje noen plutselig fikk lys til å gi meg en liten gave?

Ingen kommentarer: