mandag 23. september 2013

10 ting som er fint når man ikke er helt i form

Untitled
Beklager dårlig iPhonebilde. Virkeligheten var så endelig mye vakrere!
 
Å våkne opp med omgangssyken er bokstavelig talt dritt. Heldigvis for meg er jeg ganske god på å finne de positive sidene med sånt (og var topptrent etter ankelhendelsen for snart to uker siden). Derfor har jeg hatt en ganske så fin dag, selv om jeg er litt sliten og en smule uttørket. Her er 10 ting som har vært fint i dag:

# en sjeldent vakker soloppgang i det vi stod opp
# The Rocky Horror picture show. Ok, kanskje ikke så fin, akkurat...
# Gilmore Girls på dvd
# eplekakerester fra søndagsdesserten
# søt Darjeelingte
# strikketøy
# en koselig stund sammen med gulljenta mi*
# besøk av en tøyseonkel som tok jenta med og vasket bil
# nydelige roser på stuebordet
# å oppdatere lese- og filmlistene mine

* selv om omstendighetene ikke var så koselige: hun måtte hentes i barnehagen ved 13-tiden, for hun hadde fått en skade i munnen igjen. Nok en runde med kontroll av løse tenner, og en tur til legen for å sjekke såret under overlappa. Stakkar jente!

Untitled
Kvelden bringer nok mer strikking og i alle fall resten av episoden som ble avbrutt da barnehagen ringte

Ingen kommentarer: