tirsdag 10. september 2013

10 ting til dagens antrekk


I dag har jeg ikke hatt noen møter, og med utsikter til litt høstlig vær da jeg stod opp i dag, falt valget på noe varmt og mykt. Etter jobb skal jeg treffe en venninne på kafe, så da måtte det bli den nye "kafe-kjolen" jeg kjøpte i Sverige for en måneds tid siden (og har geldet meg til å bruke helt siden da!). Og siden jeg fremdeles ikke har fått laget noen liste over favorittklesbutikker, bruker jeg disse dagens antrekk-listene til å gi noen pekepinner. Her er 10 ting jeg har på meg (med meg?) i dag:
  1. Grå, vid strikkekjole med strassdetaler øverst på ryggen; fra KappAhl (i Sverige)
  2. Svart knytebelte; aner ikke hvor det er fra, fant det bare i skapet mitt i dag...
  3. Plommerødt skjerf med stjerner fra H&M
  4. Svarte strømpebukser fra Pierre Robert
  5. Grå sko fra Converse
  6. Paraply fra London
  7. Rouge Noir lakk fra Chanel
  8. Wild Rose lip butter fra Korres - nydelig farge uten å være too much
  9. Ring og øredobber fra Thune
  10. Grønt armbånd med en liten ugle på fra Glitter
Og som jeg har sagt før; jeg har svært lite dyre klær i min garderobe. Jeg handler stort sett hos kjedebutikkene, fordi jeg synes jeg finner fine klær der. Jeg skulle gjerne betalt mer for det samme plagget et annet sted dersom kvaliteten var bedre, men til nå har jeg dessverre ikke lykkes i det. Tips som kan gjøre noe med dette mottas med takk :)

4 kommentarer:

Krusedull sa...

Å, for en fin kjole! Perfekt til fine høstdager, og de litt hustrige også. :)

Lynetmor sa...

Hei, fint antrekk :-) Ha en flott kveld :-)

D sa...

Kjempefin kjole! Noe sier meg at den hadde passet en gravidmage også?

Tips til butikker: Ganni, COS, Filippa K, By Malene Birger, Benetton, Tiger of Sweden! Jeg syns kvaliteten er bedre i disse enn billigutikkene, og superdyre er de heller ikke, i allefall ikke om man bruker plaggene lenge og mye.

Ha en super torsdag! Her flyr dagene i ny jobb - jeg er så fornøyd! I helgen står en venne-(og kjæreste)tur til Berlin på planen:)

Anaruh sa...

Takk alle sammen!

Ja, kjolen passer godt til hustrige hsøtdager, og helt sikkert også til gravidemager. Men personlig foretrekker jeg den med et belte for å understreke at jeg ikke er gravid :p

Ja, jeg kjenner jo til butikkene du nevner, D. Men da må jeg jo heeeelt til Oslo - haha. Benetton har de Sandvika, men det er mest barneklær og de klassiske strikkegenserne de har der.

Koselig å høre at du har det gøy på jobben! Gratulerer så masse, og kooooooos deg i Berlin. Skulle gjerne vært der selv .)