onsdag 18. september 2013

10 ting til dagens antrekk

  1. Blå kjole fra Primark i Aberdeen
  2. Blågrå strømpebukser fra Pierre Robert
  3. Grå ballerinasko fra H&M
  4. Grått skjerf med ulger fra Nille (!)
  5. Brosje arvet etter farmor (som egentlig er helt anneledes enn på bildet over, se heller link)
  6. Essielakk i fargen Merino Cool. Kan nå strykes fra ønskelisten
  7. Marineblå sløyfe fra H&M i håret
  8. Store øreringer fra så langt tilbake at jeg ikke kan huske hvor de er kjøpt
  9. Jasmine Lip Butter fra Korres
  10. Og en Mummikopp som stadig fylles opp med te
Jobbdagen er ekstremt inneffektiv, og heldigvis snart over. Jeg er både mann-og barnløs i ettermiddag, så jeg har planer om en tur på biblioteket (det var stengt pga ombygging da jeg kom dit i går - surt!), og til kvelden venter The Rocky Horror Picture Show og norske plommer.

2 kommentarer:

Krusedull sa...

Hihi, jeg vet ikke om jeg er så snill, men håper januarbabyen får glede av ullteppet. Og så er det koselig å strikke ja, og tid har jeg nok av for tiden ;).

Og så er det noe med at "den største gleden du kan ha, det er å gjøre andre glad". Det passer jo til innlegget ditt om fine ting å gjøre for andre. Jeg har tro på det, jeg. Og at det kan være win-win. Fine tips på listen!

Så litt på programmet på nrk, og det virket interessant, selv om ikke alt er nytt og sånn. Men man kan jo gjøre som deg og lirke det til så det passer en selv. ; )

God film-og-plommer-kveld!

Anaruh sa...

Tusen takk for koselige kommentarer, Krusedull! Hyggelig å se deg på nett ofte nå - håper det fortsetter :)