torsdag 5. september 2013

10 x hverdag

  1. bli vekket før klokka ringer
  2. levere halvt gråtende gutt på skolen
  3. løpe etter bussen
  4. havne i et to timer langt møte hvor 7 personer aldri kunne bli enige om vi skulle bruke ordet "cooperation" eller "collaboration"
  5. rakner i strømpebuksa
  6. måtte dra fra jobb når man endelig fikk satt seg ned med oppgaver man liker
  7. fiskepinner til middag
  8. sint fireåring. Nei, vent. Rasende fireåring
  9. fotballtrening som ender i skrubbsår, snørr, tårer og høylytt uling
  10. mann som jobber overtid
Torsdag med andre ord...
 
Nå skal jeg tenne lys, koke tevann, dele opp en mango og se resten av gårsdagens onsdagsfilm, som måtte avbrytes da jeg skjønte at jeg burde komme meg i seng klokka 22. Det gjelder for så vidt i dag også, så jeg skynder meg å logge av. Ha en fin kveld, verden!

Ingen kommentarer: