torsdag 24. oktober 2013

10 filmer på efterårets onsdagskinoliste

Vakre Meryl Streep - jeg gleder meg til å se deg i Mitt Afrika!

Å sette opp onsdagskinolister har virkelig vært en suksess for meg. Endelig har jeg fått litt struktur på filmvisningene mine, og endelig blir dette en aktivitet jeg prioriterer. Så selv om mannen ikke lengre seiler på onsdagene, opprettholder jeg dette som mer eller mindre fast filmkveld. Og siden jeg alltid er litt ivrig på å kunne stryke ut ting fra lister, hender det at jeg jukser litt og ser film på andre dager enn onsdager også ;) Her er 10 filmer jeg har lyst til å se i løpet av efteråret:
  1. Den engelske pasienten - sett
  2. To Rome with love - sett
  3. Before Sunrise - sett
  4. Before Sunset - sett
  5. Vertigo - sett
  6. Coco Chanel & Igor Stavinsky - sett
  7. Out of Africa - sett
  8. The Reader - sett
  9. Frost/Nixon - sett
  10. Match Point - sett 
Linker til tidligere lister: våren 2013 og høsten 2013

4 kommentarer:

Krusedull sa...

Fine filmer (og ordet "efterår")! Mitt Afrika har vi også tenkt å se, selv om jeg nok ikke får lest ferdig boken på en stund. Så lurt å ha både filmdag og filmliste!

Satte pris på mailen din, og har sendt et svar! :) :)

Anaruh sa...

Viktig å finne gleder der de er ;)
Ble så ivrig av mailen din at jeg svarte med en gang jeg. Litt sånn for å veie opp for den lange tiden før jeg kom i gang med forrige :p

Ha en fin (snart) helg!

Koselig koselig sa...

Mitt Afrika er en nydelig film, gled deg!!!

Anaruh sa...

Så bra Koselig koselig!
Jeg holder på med boken nå, og den er skikkelig fin. Det er alltid en risiko å se fimen etterpå, for ofte har jeg blitt skuffa. Men med denne har jeg tenkt at med Meryl Streep kan man jo ikke trå feil. Liker henne veldig, veldig godt :)