onsdag 16. oktober 2013

10 fotominner fra september

Halvveis i oktober allerede, og jeg har ikke rukket å legge ut fotolisten for September før nå *flaut*.

I september:

Snapchattet jeg. Sulvis, meg, og fjortisene, visst...

Var hverdagene fylt med fine farger

Tilbragte jeg noen dager på sofaen, grunnet vrikket ankel

Badet jeg fremdeles i sjøen

Tilbragte jeg septembersommerkvelder på terrassen.
Her med iste; vanlig te ble for varmt

Hadde jeg vakre blomster i vasene

Fikk jeg helt dilla på Essies Merino Cool

Gikk kjæresten og jeg tur i Nordmarka, og spiste nista vår ved Sognsvann

Dro nevnte Sulvis og jeg til Drammen for å se Bikubesong på teater.
Og for en forestilling!

Dro vi på høstferie til en firmahytte på Beitostølen.
Utsikten fra terrassen var det ikkeno å si på
 
Og så ble det oktober og hverdager og dugnader og ettermiddagsaktiviteter og besøk og...

Ingen kommentarer: