tirsdag 29. oktober 2013

10 linjer om min helt fantastiske mandag

Listen burde ha vært skrevet i går, men da jeg endelig kom hjem, var klokka over 23, og jeg var mest interessert i å komme meg i seng. Men ingen fare - gårsdagen må blogges om, for den var så usedvanlig glamorøs til meg å være! Her er 10 linjer fra tidenes mandag:
  1. våkne uthvilt til lyden av barn som leker fint sammen
  2. fin flyt i arbeidet, fikk gjort unna noe som har stått på vent en stund
  3. positivt møte med sjefen
  4. favorittkollega tilbake etter en uke i Dubai
  5. middag på restaurant. Riktignok alene, men
  6. spontan fransk manikyrtime - endte opp med en litt forballfrueaktig look, men artig å prøve
  7. lett shopping av litt hverdagsluksus
  8. Madama Butterfly i Operaen! Rett og slett vidunderlig!
  9. pakke i posten da jeg kom hjem
  10. en helt utrolig hyggelig kommentar på forrige innlegg! Wow! Blir varm i hjerterota :)

Når man først er 'i Byen' må man jo benytte seg av sjansen til å kjøpe ting man ikke får tak i hjemme på landet

I dag er imidlertid den vanlige hverdagen tilbake igjen. Jeg har hodepine, til lunsj blir det knekkebrød og smøreost og jeg skal gjøre husarbeid i hele ettermiddag. Hipp hurra for kontraster og variasjon!

1 kommentar:

Lynetmor sa...

Hei, for en flott mandag du hadde ;-)