mandag 21. oktober 2013

10 mål for uke 43

Mandag, grått vær med sludd i kastene og litt vel mye "søskenkjærlighet" på mogenkvisten. Sånt krever en liste over fine ting man glede seg over mens man venter på at det igjen skal bli helg. Her er 10 ting jeg har som mål å rekke i løpet av fem neste dagene:
  1. melde meg på en spinningtime
  2. rydde (redde?) inn de siste sommersakene fra hagen før snøen kommer
  3. ha hjemmekontor og drikke kaffe fra Björg Thorhallsdottir-koppen min
  4. spise varme rundstykker med leverpostei og syltede røbeter
  5. bake fylte horn til gullguttens skolematpakker
  6. gå kveldstur og høre lydbok
  7. fjerne gammel- og legge på ny neglelakk
  8. gå tur i lunsjpausen
  9. lese videre i den Afrikanske Farm av Karen Blixen, og drikke kenyansk te til
  10. hente Sabrina, den med Hepburn & Bogart, på Bekkestua bibliotek
 
Nå fortsetter arbeidsdagen med The des Amants (sesongens første kopp-tjoho), Édith Piaf og snøfnugg som danser utenfor vinduet mitt. Ønsker alle sammen en fin mandag!
 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, så at du hadde en koselig kveld på insta. Bare lurer på hvorfor du tok bort det ene bildet av deg som lå ut i går?

Anaruh sa...

Hei,
det er fordi jeg helst ikke vil ha bilder liggende ute under pseudonymet Anaruh, og heller vil bruke dem under fullt navn på andre nettsteder. Jeg har ikke noe større behov for å blande mine to nettversjoner av meg selv :) Ellers ingen stor greie. Hvorfor lurer du? ;)

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)