fredag 25. oktober 2013

10 ting jeg har lyst til å gjøre i helgen

I mitt stille sinn har jeg visst tatt helg allerede. Må ta meg sammen og få gjort noe fornuftig de neste 3-4 timene, og deretter skal jeg nærmest danse ut i sol og frisk luft og nyte to dager med fri. Her er 10 ting jeg har lyst til å gjøre:

# lage gresskarlykt
# ta med barna på kino
# besøke biblioteket
# ta hjemmepedikyr
# lage friskpresset appelsinjus
# gå en tur. Helst rundt Semsvann i Asker
# bake knekkebrød
# se film. Mannen skal ut og reise
# bestille teaterbilletter
# lese A-magasinet. I Ingrid Espelid Hovig!

3 kommentarer:

Sulvis sa...

Hva skal du se på teater? God helg!

Ting som gjør en glad sa...

Fanatstiske Ingerid, jeg gleder meg til å lese boka! :D

Anaruh sa...

Sulvis: jeg har lyst til å se Hedda Gabler på Nationaltheatret :) God helg til deg også!

Ingvild: da jeg var liten var Fjernsynskjøkkenet mye mer gøy enn Barne-Tv :p Lurer på om man får tak i episodene på dvd?