onsdag 23. oktober 2013

10 x akkurat nå


  1. Drikker jeg solbærte fra Søstrene Grene
  2. Har hjernen kjørt seg fullstendig fast i Rune Rudbergs ut mot havet. Av absolutt alle sanger i hele verden, måtte det bli denne???
  3. Jobber jeg med å kartlegge ISO sertifiseringene våre
  4. Er jeg mett etter å ha prøvd meg på et gedigent Aromaeple. Jeg tapte, for å si det sånn
  5. Savner jeg kollegaen som pleier å sitte og sparke i beina mine. Han er på reise til Dubai, stakar…
  6. Gleder jeg meg over at det er nok en hverdag hvor vi ikke har planer for ettermiddagen og kvelden. I høst har jeg blitt aldeles hjemmekjær, og lite frister mer enn å te, pledd og bok eller strikketøy hjemme i sofaen
  7. Begynner det endelig å lysne ute
  8. Er jeg frustrert over tørre hender og sprukne neglebånd. Skjer hvert eneste år
  9. Har jeg lyst på sjokolade. Eller kake
  10. Skal jeg sende en melding til søsteren min og spørre hva guttene hennes ønsker seg til jul

Ingen kommentarer: