fredag 11. oktober 2013

10 x formiddagens

  1. Følelse: freeeeeeedag! Og heldigvis for det!
  2. Start på dagen: gågruppe og misting av både buss og tog. Kaldt å vente
  3. Treat: eple og kanelmuffins fra Baker Hansen
  4. Tekopp: eple og kanelte fra en tebutikk i Trondheim
  5. Farge: vinrød
  6. Ønskedrøm: å kunne ta en helg i Berlin sammen med mannen når han skal på jobbreise
  7. Plan for ettermiddagen: vaske klær og skifte på sengene
  8. Plan for kvelden: lese videre i Brobyggerne
  9. Steg nærmere vinteren: fram med parkasen. Og glad for det - ref punkt 2
  10. Antrekk:


2 kommentarer:

Dina sa...

Jeg er også SÅ glad for fredag. BEste av alt - har ikke EN plan, har takket nei når jeg har blitt spurt om noe. Vil bare surre med mine to<3

Stemmer for en Berlinhelg på deg og mannen! Det var en så kul by!

Ha en strålende helg, jeg lengter til chips og dip (av alle ting!) i kveld!

Anaruh sa...

Mmm, men det blir nok med drømmen, Dina. Har jo i såfall et behov for barnevakt som ikke er så lett å få dekket...

God helg og kos dere masse! Jeg skal også bare surre hjemme og gjøre det som faller meg inn :)