mandag 11. november 2013

10 ing å gjøre denne uken


På grunn av ymse hendelser i helgen, fikk jeg ikke satt meg ned og planlagt uka i går kveld, slik jeg pleier. Heldigvis fikk jeg ganske mye tid til overs da gullgubben tok med seg barna ut på en mørketur i skogen nå i ettermiddag; plutselig er jeg tilbake der jeg skal være likevel. Men selv om jeg har hatt en effektiv ettermiddag (har vært ganske effektiv i hele dag, egentlig), så er det alltid noe annet som skal, bør eller vil gjøres. Her er 10 ting jeg har planer om å rekke innen uka er over:

# dra en tur på biblioteket - check
# gjøre punkt 2, 4 og 9 fra forrige ukes liste; uforutsette hendelser som sagt... - check. Godt nok!
# lese ut Den Afrikanske farm
# se onsdagskino - check
# gjøre ærender - enten på Storsenteret eller IKEA. Orker bare en av delene - check
# oppdatere leselistene mine - check
# kjøpe noen ansiktsprodukter jeg holder på å gå tom for - check
# skrive ønskeliste - check
# begynne jobben med å gjennomgå årets bilder til fotogaver - check
# bestille en massasjetime til førjulstiden

4 kommentarer:

D sa...

Fine ukeplaner det også. Og å starte dagen med trening da du! Deilig. Selv sitter jeg her med kaffe mocca og croissant... Skrekk og gru ;P

Jeg bestilte faktisk både fotogaver og årets julekort for en måned siden, i alle dager! Man kunne bestille rett fra barnehagebildene, så da gjorde jeg det..

Ha en fin tirsdag!

Anaruh sa...

Den ble veldig spontan, den treningen, D. Kom plutselig på at hvis jeg skulle rekke tre runder før uka er over, måtte jeg jo komme igang. Fornøyd med den :)

Men hadde ikke takket nei til mokka og croissant heller, altså!

Finke deg som er ferdig med fotogavene - føler at det er de som tar lengst tid. Jeg håper på å få kjøpt inn størsteparten av gavene i dag, og så begynner jeg på fotogejnnomgangen på torsdag. Kjenner at jeg får gjort så mye mer når jeg har noen konkret planer å forholde meg til :)

D sa...

Jøss, du er tidlig ute med julegaver ja. Deilig! :) Jeg er så rar at jeg syns det er litt koselig å kjøpe i desember.. Men gjerne ta en dag fri og kjøpe , IKKE handle når alle andre gjør det... :)

Anaruh sa...

Jeg er også mest fan av å kjøpe gavene i desember, men jeg orker ikke å stampe i kø sammen med tusen andre.

Og så er det jo den evige klassiker: noen gaver skal til andre deler av landet, og må kjøpes (og sendes) tidlig for å rekke fram.