tirsdag 19. november 2013

10 linjer om denne dag

Tipper at alle i hele verden bare har sittet og ventet på en oppdatering om hvordan min dag har vært, etter det selv-trøstende innlegget jeg la ut i dag tidlig. Eller ikke...

Uansett, nå er kvelden her, og egentlig burde jeg ha lagt meg, men jeg tenkte bare at jeg skulle oppsummere litt for min egen del. Jeg bruker jo bloggen som en slags dagbok også. Så, uten flere forsinkelser - her er 10 linjer fra min tirsdag:
  • Oppfølgingssamtale for noe vi tok opp på helsestasjonen på gulljentas 4-årskontroll. Det gikk veldig bra, og jeg har trua på at situasjonen blir enda bedre innen neste gang
  • Snill kollega hadde med seg sjokoladedadler fra Dubai til oss "jentene" (vi er alle mellom 30 og 40, men han er vel nærmere 60, så...) på kontoret
  • Jeg tok turen til den nye kontorplassen min. Fremdeles ikke helt fornøyd, men det kunne ha vært verre. Skal prøve å gjøre det beste ut av situasjonen
  • Mange hyggelige kommentarer på bloggen - tusen takk for omtanke!
  • Leke/lesestund sammen med mann og datter mens vi ventet på at gullgutten skulle komme fra skolen. Hun er skikkelig ivrig på dette med lesing for tiden, og klarte å lese de fleste ordene vi stavet av noen bokstavfigurer. Flink pike!
  • Spontan middag på vår favourite chineese. Jeg var åpen for å gå på McDonalds hvis barna insisterte, men begge var enige om at de heller ville ha kyllingvinger på kinarestauranten
  • Tur på biblioteket for å hente blant annet film til morgendagens onsdagskino
  • Innkjøp av noen gaver, samt noe godteri til barnas adventskalender
  • IKEA-tur. Jeg hadde en lang liste over ting jeg skulle ha, og fant i alle fall halvparten. Veide opp for resterende halvpart ved å raske med meg mer gavepapir, duntøfler, runde knekkebrød og krusbärsylt *tommelopp*
  • En rolig stund på badet før kveldsmat - ansiktsskrubb og Origins over-night fuktighetsmaske. I morgen kommer jeg til å våkne opp og være smellvakker - ha!
Men først: sove.
God natt!
 

2 kommentarer:

D sa...

Det hørtes faktisk ut som en veldig fin dag, selv om den ble avsluttet med IKEAbesøk ;P

Jeg sov HELE natten uten å våkne en gang, så her var det nesten hallelujastemning når jeg våknet. En hjemmedag var visst akkurat det jeg trengte for å lade batteriene. Nå håper jeg at mer søvn = mindre kvalme. IKKE klar for å få tilbake gravidkvalmen, det er enda noen laaange uker igjen! Jeg er virkelig ikke skapt for å være gravid, gitt!

Ha en fin fin onsdag, håper den blir like fin!

Anaruh sa...

Hei D! Det var en velidg fin dag. Ble minnnet på at dagene blir jo det man gjør dem til.

IKEA var heller ikke så verst, selv om det var litt flere folk der enn det jeg hadde trodd klokka 21 på en tirsdagskveld.

Masse dog bedring med den kvalmen! Det er superdritt. Søvn og hvile hjalp for meg; ta vare på deg selv! Ha en fin osdag fu også :)