mandag 4. november 2013

10 ting jeg har lyst til å gjøre denne uka

Untitled
Søndagsfrokost med bartekopp, hjemmebakte knekkebrød, friskpresset appelsinjus og sharonfrukt.
Og tente lys, selvfølgelig. Frister til gjentagelse denne uka også :)

Beklager laber frekvens på blogginnleggene her, men jeg er litt opptatt med jobb, familie, hus og andre hobbyer som baking, lesing og tedrikking. Jeg skal prøve å skjerpe meg, men det kan bli litt vanskelig siden jeg har ganske mange ting jeg har lyst til å gjøre denne uka også. Her er 10 av dem:
  1. drikke store mengder grønn te. Ingen tid til å bli forkjølet nå! - check
  2. trene minst tre ganger. Lurer på hvordan det skal gå...
  3. lese minst 50 sider i Den Afrikanske Farm - check
  4. rydde i klesskapet. Har måttet trykke inn plagg en stund nå, på tide å rydde opp
  5. legge planer for farsdag - check
  6. få gjort unna noen slitere på to-do listene mine - check
  7. la gulljenta få ha med seg en venninne hjem fra barnehagen - check
  8. kjøpe store mengder frukt og grønt - check
  9. gå tur i lunsjpausen. Gull hvis jeg får dratt meg med en kollega
  10. sjekke mulighetene for teatertur med barna før jul en gang - check

Ingen kommentarer: