mandag 18. november 2013

10 ting på årets ønskeliste

Gjerne mer av denne teen. Må ha en ny pakke til romjul og nyttår, uansett

I år har jeg tygd litt ekstra på ønskelisten min, for jeg begynner jo virkelig å få nok ting. Derfor har jeg endt opp med en liste som utelukkende inneholder opplevelser eller "bruksgjenstander" (i alle fall når jeg bruker min definisjon av ordet). Her er 10 ting - som ikke egentlig er ting - på årets ønskeliste:
  1. Weekendtur sammen med mannen til f. eks Berlin
  2. Barnevakt den aktuelle helgen
  3. Te: Prince Vladimir fra Kusmi og Bjørnebær fra Solberg & Hanssen
  4. Årsabonnement på danske Elle
  5. Gavekort på blomster hos Mester Grønn
  6. Gavekort på massasje/SPA opphold. Gjerne hos Artesia på Grand Hotel
  7. Bøker eller gavekort hos Adlibris.no. Bokliste kommer snart
  8. James Bond Movie box
  9. REN Moroccan Rose Otto scrub*
  10. Dermalogica Stress Relief treatment oil*
*De to siste pleier jeg å bestille hos blivakker.no 

2 kommentarer:

Krusedull sa...

Så fine ting både på ønskelisten og "10 positive sider ved denne dagen". Det gjelder å se etter og ta vare på de positive, ja! De ubehagelige kommer liksom av seg selv. Heldigvis er det også mulig å VELGE, og heldigvis kommer også noen positive av seg selv!

-sånn som at mannen foreslo at vi skulle til Berlin neste år (jammen har vi like reise-ønsker/mål)!
-eller som at jeg hadde overskudd til både trening og litt husarbeid etter jobb i dag!

God tirsdag! :)

Anaruh sa...

Åh - heldige deg som skal ti Berlin! Jeg har egentlig mange andre steder jeg også vil dra; det frister veldig med en helg i både København og Gøteborg akkurat nå, men mangler ledig helg... Og så har en venninne og jeg planer om en tur til London til neste høst, når babyen hennes er litt større.

Godt å høre at overskuddet er på fremmarsj! Sånne ting blir jeg glad for - det trenger ikke nødvendigvis være noe som omhandler meg direkte heldigvis. Trenger bare å få bekreftet at verden er et godt sted å være :)