tirsdag 12. november 2013

10 x dagens


« Trening: en halvtimes rask gange i begynnende dagslys
« Fysisk form: forkjøla og trøtt. Og likevel sitter jeg her...
« Mentale form: helt på randen etter et lite drama på jobben
« Tekopp akkurat nå: The des Songes fra Le Palais
« Koseligste stund: briotogbanebygging sammen med datteren
« Kveldsaktivitet: bibliotekbesøk, ærender og julegavehandling
« Trøsteshopping: se foto under
« Beslutning: å ikke helt gi slipp på fredagens tilbud
« Største glede: at så mange, både på jobb, hjemme og over det ganske land viser omtanke!
« Hvilestund: kveldsmat og Norlis julekatalog. Bilder av bøker er alltid bra

Untitled
To nye strikkekjoler, et ullskjerf og den minste Omaggiovasen fra Kähler

6 kommentarer:

D sa...

Omtenksomme sjeler får omtanke tilbake, karma!

Hvor er ullskjerfet fra? Denne gravide som skal klare vinteren uten dunjakke trenger et VARMT skjerf!

Anaruh sa...

Du sier noe - what goes around, comes around :) Egentlig ganske fint.

Skjerfet er kjøpt på i herreekviperingen (elsker det ordet, er lånt fra en Travelby-bok) jeg ikke husker navnet på (på Sandvika Storsenter). Hadde egentlig lyst på et fra Acne, men blåfargen var ikke like fin IRL som det var på bildene på nett. Men svørt fornøyd med dette - are 2000 mot Acnes 8-900 (eller noe sånt). Done deal!

Krusedull sa...

Så deilig med nye strikkekjoler, de ser fine ut! Og vasen! Trøsteshopping er ikke så dumt ;). Håper det også finnes andre lyspunkt og at det kjipe ordner seg! -gjerne fort ;).

Sendte deg forøvrig en liten mail nå.

God torsdagskveld, i mørket, til deg! Kanskje det blir levende lys og te hos deg også? Og fin musikk?

Anaruh sa...

Takk for fine ord, Krusedull!

Jeg har hatt en veldig bra dag i dag - skal få blogget litt om det nå i kveld :) Sender deg sikkert en mail også.

Maren sa...

Så leit at det har vært noe som ikke er så bra på jobben din. Håper alt er fint med deg!

Anaruh sa...

Takk, Maren! Man kommer jo som regel styrket ut av det meste, og jeg tror jeg kommer til å ro dette fint i land :) Jeg kan ikke gjøre noe mer nå før til neste uke, så i helgen skal jeg koble jobben helt ut.