fredag 8. november 2013

#Glamorøsfredag x 10

 
Jeg hadde bestemt meg for å kjøre på med glamorøs fredag før jeg stod opp i dag, og når tilfeldighetene hjelper til og drar i min retning, blir dagen ekstra bra. Her er 10 ting som er fint i dag:

# knekkebrød med brie og plommesyltetøy til frokost
# å hente ut gratis stamkundekaffe hos Kanel i Sandvika
# oppsatt hår med tøyblomst i
# fine tekstmeldinger fra kjæresten
# sol! Etter noen dager med gråvær var dette veldig kjærkomment
# scones med syltetøy til lunsj
# melding om pakke i posten
# en telefon med et tilbud som muligens frister litt
# oppslag om at det startes opp styrketreningstimer på jobben igjen. Yesss!
# planer om film og nachos sammen med mannen til kvelden. Hans initiativ *tommelopp*

4 kommentarer:

D sa...

Åh, så fin du var på håret i dag:)
Høres ut som en perfekt fredag.

Her blir det kafe med datteren etter bhg og sushi med mannen i kveld. Tipp topp, sier jeg!

D sa...

Spent på telefonen forresten!

Anaruh sa...

Så bra - fredager er deilige!
Jeg skal oppdatere deg litt mer når jeg har fått oversendt info og sett om det er noe spennende eller ikke ;)

FruMeyer sa...

Åhh synes det byrde innføres glamorøsfredag istedenfor laidback fredag �� Hadde faktisk kjole på fredag men det var det eneste glamorøst gitt... Håper helgen har hatt etglamsnev!