tirsdag 1. august 2017

10 ting som føles bra

 Å endelig slenge seg på sofaen med bok og tekopp etter at stua er ryddet

  1. Harry Potter på lydbok. Jeg vil helst høre hele tiden
  2. At huset endelig begynner å komme i orden etter sommerferien
  3. Å gå barbeint ut i duggvått gress, og puste inn kjølig morgenluft
  4. En rolig morgen med te og god frokost, til tross for at vi hadde to barn på overnatting,
  5. Sjampo og balsam med mynte
  6. At frisøren min er tilbake fra mammaperm – time er bestilt!
  7. Duften av en gammel biblioteksbok
  8. Å åpne en diger pakke med masse gamle Frøken Detektivbøker
  9. Slumring i hengekøya
  10. Følelsen når man er ferdig med en jobb eller oppgave man egentlig ikke hadde lyst til å gjøre
Frokost med te, knekkebrød med brie og solbærsyltetøy og noen solbær fra hagen

2 kommentarer:

Eirin sa...

Høy gjenkjenningsfaktor her. I dag føles det bra at jeg greier å holde stressnivået nede mens det stormer litt på jobb med maskiner som ikke er helt tipp-topp. Jeg trodde at jeg var et skikkelig stressmenneske, men det kan se ut som om jeg har blitt bedre til å ta det med ro.

Anaruh sa...

Håper du har hatt en fin helg, Eirin!